woensdag 12 november 2008

Dag 7: Woensdagavond 12 november 2008

Goedenavond, het zit er weer op voor vandaag. Vanmorgen weer een rit via Moordrecht naar Rotterdam, het bestralen en een gesprek met de oncoloog over de voorgang; alles ok. Bloed is goed, bloedplaatjes (wit/rood) goed, dus ik sta er na een week goed voor. Zal dat m'n olympisch voorkomen zijn ? Of de mate van inname van vitaminen en allerlei andere zaken die je daarbij helpen ?

In ieder geval zijn de dagen best door te komen, ik ben vooral vlak voor en tijdens het ontwaken uit een middagrust best ziek, echt beroerd gevoel: alsof je uit een daaimolen komt. Als ik eenmaal wakker ben: snel bed uit, actie ondernemen en snel wat eten en drinken, dan trekt dat redelijk snel weg.

Direct een broodje Griekse salade met feta gegeten; heerlijk! Nick was gewoon thuis en heeft samen met Corine de boel op stelten gezet, terwijl Betty en ik de hele dag in de weer waren met vanalles. We hebben nog wat boodschappen gehaald (beweging) en vervolgens Oosters gegeten; Nick at z'n lievelingskost je Spinazie bij Corine.

Al met al een redelijke dag, maar ik voelde me minder prettig; zal de laatste keer niet zijn. We gaan gewoon door!

Morgenochtend reis ik af naar Rotterdam samen met zwager Aike, ditmaal hopen op een snelle rit. Vandaag koos de chauffeur de omwg dwars door de korte akkeren heen, 't had een hoop tijd gescheeld als hij geluisterd naar de man die naast hem zat (om om te keren), maar nee....stug lekker over de slingerdijk de langste en meest irritante route nemen om in Bloemendaal te komen.

Ik wens iedereen een goede nachtrust!

Jur

Geen opmerkingen: