donderdag 13 november 2008

Dag 8: donderdagmorgen 13 november 2008

Goedemorgen allemaal!

Ik sla het slaapgedeelte maar over; zolang dat niet veranderd :-( Nick is momenteel onderweg naar de creche, Betty reist daarna direct even door naar haar werk om 't één en ander te doen en ik ga zodadelijk met zwager Aike naar Rotterdam. We gaan weer redelijk vroeg, dus da's lekker.

Naar mate Nick z'n verjaardag én Sinterklaas dichterbij komt, merk je wel dat we het alledrie steeds spannender gaan vinden. We hebben gisteren ook nog expliciet gevraagd naar de mogelijke dipperiode die je kunt hebben tijdens een chemo, de verhalen zijn enorm wisselend daaromtrent; het opzoeken van een kinderdagverblijf of een ruimte vol met snotterende mensen is af te raden, maar een verjaardag vieren van je kind zou moeten kunnen en dan nog, ik loop nu ook te snotteren :s De risico's zitten overal heb ik zo het idee, het zou er vooral mee te maken hebben welke chemo het is en of het een chemo is die kort en zwaar is of lang en gedoseerd.

Anyways, Aike komt net binnen, dus ik ga nu stoppen! Tot later,

Jur

1 opmerking:

FredHeidi zei

Hoi Jurrie.

Wij volgen je blogs en zijn blij te lezen dat je het tot nu toe qua bijwerkingen nog goed maakt. Hou vol !

Zaterdag intocht van Sinterklaas kijken met Nick !

groetjes Fred & Heidi