donderdag 13 november 2008

Dag 8: donderdagavond 13 november 2008

Goedenavond allemaal!

't Was weer een enerverende dag vandaag. Vanmorgen werden m'n zwager Aike (zo tegen de 2 meter) en ik op de achterbank van een Toyota personenwagen geplant, waar al een oudere dame zat. Haar man die naar het oogziekenhuis in Rotterdam moest, zat voorin. We moesten dus in Rotterdam ook "even" om, op zich niks mis mee, mits je normaal kunt zitten en niet opgevouwen. Anyways, we moeten niet te veel klagen toch ? De chauffeuse was er één van vorige week (ze komt oorspronkelijk uit Zuid Afrika) Aike ging gelijk los over Afrika, Kongo, Kaapstad en ga zo maar door, zelf haar rijstijl werd even aan de kaak gesteld. Ze reed overigens prima en rustig, maar zou "betere" technieken kunnen gebruiken volgens zwager ;-)

Affijn, na het afzetten van de twee oudere mensen, gingen we richting de Daniel den Hoed, netjes op tijd, maar een wachtkamer vol, dus weer de Spits, Metro, Revu, Panorama en meer papier doorgenomen vóór ik werd geholpen. Uiteindelijk waren we flink wat later en zijn we ook flink wat later die mensen op gaan halen; ze waren witheet: TWEE UUR STAAN WACHTEN! Ze hadden al een paar keer gebeld met een belofte dat ze opgehaald zouden worden. Enerzijds snap ik de frustratie, heb ik zelf ook gehad, anderszijds heb je dit in geen enkel land zo goed geregeld. Maar goed, ze zou nog wel bellen met de taxidingus om ze de huid vol te schelden.

Eenmaal thuis direct bed in en rusten, wachten op Betty die even naar haar werk was, even gegeten en de stad in gegaan wederom voor wat noodzakelijke dingen. Ik was gesloopt na afloop; weet je wel hoe vermoeiend schoenen kopen kan zijn ? Verders vind Nick het chinese meisje van de film "Het paard van Sinterklaas" erg interessant (hij lijkt zelfs een beetje verliefd te zijn) en vooral dat ze met stokjes eten in het ziekenhuis, dus zijn de naar de Toko gegaan en heb ik stokjes gehaald en heb ik en hij daarmee gegeten vanavond; dat wilde hij zelf ook natuurlijk, we hebben met z'n drieeën erg moeten lachen erom.

We gaan nu naar bed en slapen..! Welterusten allemaal en tot morgen!

Jur

Geen opmerkingen: