maandag 17 november 2008

Maandagochtend 17 november 2008

Mogge allemaal, wel lekker geslapen weer allemaal, 't begint er een beetje op te lijken. Betty heeft voor de verandering mijn gesnurk met haar mobiel opgenomen; als je denkt dat dat online gaat: nee dus.... :-) Maar ik heb een indruk.

Enfin, het is weer helder, koud en zonnig. Zodadelijk komt Arco mee naar Rotterdam, zo ergens tegen 13:00 zullen we wel pas weer terug zijn :( Daarna zien we wel weer hoe de dag verloopt.

Groeten en een fijne dag allemaal!

Jur

3 opmerkingen:

Unknown zei

Fijne dag!

mo

Carla Yvonne Noomen zei

Hoi Jurrie,

Lijkt best een fraaie dag te worden. De zon schijnt hier tamelijk vrolijk door de dakramen. We hebben geen andere ramen zoals je weet, ons uitzicht naar buiten is zeer beperkt. Schippers zijn een soort holbewoners. Ons bevalt dat wel. De buitenwereld bevalt ons regelmatig minder. Ik geloof dat we gister alleen even naar de chinees zijn gefietst en de rest van de dag binnen verbleven, beetje klussen in het wwrkplaatsje, wat radio/tv luisteren en kijken. De dag is om voor je het weet. En hoe kouder de nachten hoe later we opstaan. Anders vries je toch maar aan dat ijzeren trapje vast! Gisteravond hadden we nog laat de houtkachel aan en die was vanmorgen nog prettig warm. Doen we allemaal voor de kat... Hoop dat je vlot weer terug bent uit R'dam met een prettige chauffeur!

Aad

Nico faaij zei

Hoi Jur,
Ik snurkte altijd, zolang Klaske mij kende, maar sinds mijn eerste grand mall, ruim een jaar geleden, heb ik nooit meer gesnurkt. Of er is toen iets in mijn hersens gebeurt, of het is de Keppra, maar zo heeft mijn tumor Klaske toch ook nog een vorm van rust gegeven. Soms mist ze het gewoon ;-)

Verder, hou je haaks en tot gauw,
Nico