zondag 16 november 2008

Zondagavond 16 november 2008

'navond allemaal!

Zo, vanmorgen was wederom zwager John weer de "oppas", terwijl Betty met Cobie naar de kerk was en Nick naar de creche. In de loop van de ochtend zijn John en ik hun hond Douwe uit gaan laten aan het Reeuwijks Hout (stevige wandeling overigens!) en uiteindelijk het beest thuis gaan brengen aan de Bieslookgaarde om daar vóór 17:00 niet meer te vertrekken. Nick is zoals gezegd meegeweest naar Volendam en kwam vanavond laat pas weer binnen, z'n luiken vielen dicht van vermoeidbeid; die heeft het prima naar z'n zin gehad.

Het was een gezellige dag, het hele gezin Keus/Mak was aanwezig en het was ook wel lekker om eens in een andere omgeving te zijn met andere mensen. Ik heb daar ook kunnen rusten/slapen, dus het ontbrak Betty en mij aan niets vandaag; erg gezellig!

Vandaag heb ik ook weer gehoord dat m'n blog tot in alle uithoeken van de wereld word gelezen zo ongeveer, onvoorstelbaar! Misschien dat ik ook maar een engelse versie bij moet gaan houden ?

Nu, morgen gaat alles (bestraling) weer beginnen, vandaag was de chemo wederom niet echt "merkbaar" gelukkig, geen misselijkheid of iets in die richting, je krijgt er wel abnormale dorst van :-(

Fijne nacht allemaal en tot morgen!

Jur

Geen opmerkingen: