vrijdag 21 november 2008

Vrijdagavond 21 november 2008

Goedenavond allemaal!

Zo, het is weer tijd om te gaan slapen, 't was weer een vermoeiende dag (kláááág). Ik merk nu echt wel dat de behandelingen toeslaan (om maar eens in herhaling te vallen) Zowieso was het vanmorgen weer erg vroeg op om richting de Daniel te gaan, we hadden niet zo veel last van de files gelukkig. En uiteindelijk bleek dat ze in het geniep m'n afspraak eigenlijk hadden verzet van 9:00 naar 15:30; ben ik even blij dat ik dat niet had gezien!

Na de bestraling die ze uiteindelijk wel gewoon hebben gedaan weer huiswaarst en 10 uur terug, direct even rusten om rond het middaguur richting Bodegraven te gaan voor een tweetal broodjes kibbeling en een broodje Doortocht (als je wilt weten wat dat is: ga maar proeven erg lekker. Daarna weer terug en genoten van de nieuwe bank, terwijl het buiten guur en koud aan het zijn was.

Ik heb vanavond met een beetje pijn in mijn hart, maar met m'n volle verstand één van mijn gitaren uit m'n collectie van de hand gedaan. Ik zal je niet vermoeien met het aantal wat ik had/heb, maar allemaal tegelijk zijn ze niet te bespelen, dat is al één en het is gewoon een reeël besluit dit te doen gezien de onzekere toekomst. Je mag nog even naar de foto kijken, 't is een mooi ding.

Morgen word een volle dag, eerst Sinterklaas bij Berk, dan thuis rusten en Nick z'n verjaardag in twee etappes vieren....pfew; leuk en vermoeiend gok ik zo!

Welterusten en tot morgen!

Jur

2 opmerkingen:

arco zei

Jonghie,

Even een traan weg pinken, je JS is weg hummm,....Ik had em graag over genomen van je maar helaas zit dat er financieel niet in. Maar je heb wel gelijk. Oke dan geniet van je lekkere bank.

Prettig weekeind!

Arco.

Nico faaij zei

Hoi Jur,

Heftig dat je afstand gedaan heb van zoiets moois. Ik hoop dat er snel wat anders, nog mooiers voor terug zal komen!

Wij zijn bezig een gigantisch mooie 30 seconden TV commercial te maken om de problematiek van hersentumoren op een goede manier onder de aandacht te brengen. Je moet dan denken aan zoiets als http://www.youtube.com/watch?v=eOjpOsj9eB8 dus niet te shockerend en hard. We doen het maken met een 0 Euro budget maar gaan sponsoren zoeken om het ook echt goed op TV uitgezonden te krijgen. We beginnen denk in februari/maart met de filmdraai dagen en daar moet je bij zijn want dat wordt geweldig!

Sterkte en tot gauw,
Nico