zaterdag 22 november 2008

Zaterdagavond 22 november 2008

Goedenavond allemaal!

Het was weer een volle, drukke gezellig en vermoeiende dag! We zijn begonnen met een ontbijt om vervolgens met z'n drieën én schoonzus/zus Cobie af te reizen naar kantoor om het sinterklaasfeest voor de kids te vieren. Wat een feest was dat zeg, een boel collega's weer even gezien én de kinderen hadden een geweldige tijd!























Na een kleine 2,5 uur was het weer mooi en vertrok de Sint weer en wij ook. Ik ben direct m'n bed in gedoken om flink te rusten voor het verjaarsfeestje van Nick deze middag. Dat was ook wel erg leuk zeg, het was in twee etappes verdeeld, 2 tot 4 en 4 tot 6, wat een kados kreeg die kerel zeg, allemaal Duplo, Lego....noem het maar. Taart eten, sjippies eten, lekker drinken, gillen, rennen, vliegen en gek doen.
































Rond zessen was zo ongeveer iedereen vertrokken en ging bij mij het licht ook wel een beetje uit, we hebben nog even lekker gegeten en toen hop: weer rusten, 't is niet anders helaas. Gelukkig voelde ik me vandaag wel een stuk beter dan de afgelopen 2 dagen, ondanks een waardeloze nacht. Morgen gaan we in ieder geval lekker spelen met al dat nieuws, dat zal een dolle boel worden :-)

Ik wens iedereen een fijne nacht en tot later!

Jur

Geen opmerkingen: