zaterdag 8 november 2008

Zaterdagochtend 8 november

Mogge allemaal!

Zo, we hebben allebei of eigenlijk alledrie lekker geslapen, heerlijk! Eindelijk een beetje uitgerust wakker worden, ik voel me ook goed, net een ontbijt binnen en vandaag eens lekker wat ondernemen zonder die verplichte rit, straks neem ik de chemo pas in na de eerste inspanningen, dan zien we daarna wel weer.

Nick is de Intertoys en Bart Smit folders aan het doorploegen naar kado's voor z'n verjaardag (hij is aan het aftellen, zie foto) en voor Sinterklaas, het wordt een dolle boel deze maanden; leuk hoor!




't Is weer lekker zonnig vandaag zeg, fantastisch! Straks nog even daar flink van genieten. Fijne dag allemaal en tot snel!

Jur

1 opmerking:

Carla Yvonne Noomen zei

Hoi Jurrie,

Ik had me van die taxiritten toch iets beters voorgesteld. Wat zijn dat voor lui, vraag ik me af. Wij zien hier over het buurtje heel vaak van die Connexionbusje rijden, meestal veel te hard en het gros zit met een mobieltje aan het oor! Ik erger me daar wild aan terwijl ik er niet eens in zit!! Tijd voor actie zou je denken....
Geniet van het weekeinde!

Aad