dinsdag 9 december 2008

Dinsdagmorgen 9 december 2008

Goedemorgen allemaal!

Gisteren echt een goeie dag gehad, me zelden zo goed gevoeld: ben je wel ziek vraag je je dan af :s We hebbem 's avonds nog even bij Barend, Ingrid, Rune en Dagmar gezeten; Nick en Rune hebben als een dolle gespeeld, erg leuk! Vannacht was weer een drama met slapen, maar volgens mij gaat het allemaal wel weer lukken vandaag, weer een drukke dag: bloedprikken, bestralen, gesprek oncoloog en dan is de dag weer voorbij.

Verders ben ik volgens mij eerder eens vergeten dat ik inmiddels een 1 op 1 kopie van m'n trouwring weer heb dankzij Boudewijn en Sandra, onze dank is enorm :-)

Last but nog least: Gerard gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele gezonder jaren toegewenst!

Fijne dag allemaal!

Jur

Geen opmerkingen: