dinsdag 2 december 2008

Dinsdagochtend 2 december 2008

Zo, daar zit je dan om half 6 even snel een paar boterhammen naar binnen te werken omdat je vanaf tien voor zes een uur niet mag eten: barbaarse tijden :s

Zodadelijk met Arco richting Rotterdam, ook voor hem barbaarse tijden: zo vroeg op én met mij in de auto, afwachten welke chauffeur we vandaag hebben. Verder is de dag betrekkelijk rustig denk ik.

Ik blik nog even terug op gisteren, ik werd gebeld door het Groene Hart Ziekenhuis of ik 's middags kon komen voor een Hersenfunctieonderzoek (EEG heet dat ook wel). Dat is het meten van activiteit in de hersenen (in mijn geval of er nog sporen van epilepsie aanwezig zijn) door middel van zo'n badmuts met elektroden enzo, bijzonder fenomeen! Donderdagochtend krijg ik daar de uitslag van, met een beetje mazzel is dan de angst voor én de grootste dreiging voor aanvallen een beetje te verklaren en/of duidelijk of te onderdrukken met medicatie (doe nog maar wat pillekes...)

Fijne dag allemaal!

Jur

2 opmerkingen:

Annemieke zei

Succes vandaag!

Unknown zei

Pfff lekker vroeg zeg!... maar eh..pluk de dag! (incl regen en hagel!)

Mo