donderdag 11 december 2008

Donderdagavond 11 december 2008

Goedenavond! Daar is die lauwe blogger weer. Vanmorgen er niet aan toe gekomen, de taxi was eerst een uur te vroeg, dat schiet al niet op, toen ie ongeveer op tijd was, was ie een half uur te laat en moest er iemand opgehaald worden die naar het Sint Fransiscus moest als eerste....schiet lekker op. Eenmaal aangekomen in de Daniel werd ik wel direct geholpen, ze waren aan het wachten op me!

We konden dus direct weer terug, maaaaaarrrrr.......wel via het oogziekenhuis en weeer het Sint Fransiscus.....die ritten zijn zo vermoeiend, heel m'n dag is dan letterlijk en figuurlijk verziekt. Enfin, nu even bloggen en wat ondernemen. Ik heb overigens een vergissing gemaakt: volgende week woensdag is de laatste keer, da's nog korter: hiephoi!

En direct op een andere tak: Betty heeft vandeweek meegekeken hoe het werkt, erg veel is er niet te zien geloof ik (geen Star Wars of zo met gekleurde stralen) maar wel enigzins een uitleg, dus mochten jullie meer willen weten: vraag vooral Betty een aanvulling op de blog te maken ;-) Nu, ik kap er mee, morgen weer een dag en dan weer weekend, wat heerlijk!

Groeten,

Jur

2 opmerkingen:

arco zei

Jonghie,

Zijn ze ook e's een keer op jou aan het wachten das ook wel een keer " leuk"

Geniet lekker van je weekeind,

Enne Joe vs die nep U2, ik heb het een maand of 3 al eerder gezien op You Tube, ' t zou best wel kunnen de melodielijn komt overeen met het refrein van die nep U2(overigens wel een lekker nummer van Joe!) ik hoop dat die gasten er van langs krijgen! zowiezo een suffe band met zanger die klinkt alsof hij acut een asma aanval krijgt!

Oke lekker belangrijk verders wel leuk om je druk om je er te maken.

See Ya!

Arco.

Carla Yvonne Noomen zei

hoi Jurrie,

ik loop zelfs al achter met het lezen van je blog merkte ik vanmorgen. Fijn om te lezen dat je de moed er aardig in houd. Wij denken ook dat je het nog heel lang vol gaat houden, ook omdat het niet voor te stellen is dat het niet zo is! Desnoods ben je de uitzondering op de regel als het maar werkt. Nooit begrepen trouwens die uitdrukking: de uitzondering bevestigt de regel. Wie zal dat bedacht hebben??
Ik wacht verder met spanning het technische verslag van Betty af over hoe die behandeling nu precies in zijn werk gaat....
Aad