maandag 15 december 2008

Maandagochtend 15 december 2008

Goedemorgen allen!

Weer een dag! Redelijk geslapen dit keer en nu aftikken deze week! Jullie lezen ongetwijfeld de reactie van Davy, ik ook en heb even moeten zoeken naar de blog, hier istie dan:

http://peefie.blogspot.com

't is onvoorstelbaar dat mensen zo jong en zo vaak getroffen worden door zoiets; bizar! Davy heeft 't bestralingsmasker gemold na de bestralingen; misschien moet ik de mijne per opbod verkopen en de opbrengst richting StichtingStophersentumoren laten goan ?

Enfin, fijne dag allemaal, vanmiddag ben ik weer aan de beurt ;-)

Jur

2 opmerkingen:

Davy zei

Ik weet zeker dat Nico en Klaske je initiatief van een maskerveiling zullen toejuichen, lol!

Nico faaij zei

Ik vind die maskers zo eng, vooral de gedachtens die het bij me oproept, dat ik niet geloof dat iemand daar, zelfs voor een goed doel, geld voor zal geven.

Maar het zou een ongelooflijk mooi uitganspunt kunnen zijn voor een kunswerk voor de STOPhersentumoren.nl kunstprijsvraag die tot maart 2009 loopt en waar zeer mooie prijzen mee te winnen zijn. Ik ben helaas i.v.m. mijn bestuursdeelname uitgeloten van deelname, maar Davy heeft ook al een mooi kunstwerk ingeleverd en verder zijn er nog weinig inzendingen ;-)

Kijk voor meer info op ;-):
http://www.stophersentumoren.nl/nl/nieuws/BAW/stpr_vraag