zondag 14 december 2008

Zondag 14 december 2008

Goedemiddag allemaal!

Schoonmoeder gefeliciteerd met je verjaardag, we komen d'r net vandaan, beetje mosterd na de maaltijd, maar goed. Vandaag een betrekkelijk rustige dag, wel weer een behoorlijke rit ook naar Katwijk overigens hoor, pfff....Gouda-Bodegraven was een stuk beter te doen, dus toch nog een soort taxi-rit, maar wel met de prettigste chauffeusse die ik ken :-)

Nu thuis, geslapen en ff bloggen in bed na een welverdiende rust. Aanstaande week nog drie ritten en dan zit dat er gelukkig op, vermoeiende bezigheid, dan mag ik "gewoon rustig" ziek zijn, hoe stom dat ook klinkt, maar de combinatie van alles maakt je vermoeid en zieker, bléhhhh... Op naar de feestdagen; kerst en nieuwjaar, beetje bijkomen vóór die tijd.

Verders denk ik dat de blogfrequentie wel een beetje eigenaardig zal blijven, ik heb ook niet altijd iets te melden dan dat ik "er nog ben" of misschien wel of niet me ziek voel.....dus ja, wil je daar voor gaan zitten F5'en ? Kweetniet hoor, maar goed, als je gebruik maakt van RSS feeds of zo komt dat vanzelf goed toch ?

Nouja, ik wens een ieder nog een fijne zondag en uiteraard een goeie week, ik meld me wel weer :-)

Jur

2 opmerkingen:

Davy zei

Heel veel sterkte met de laatste bestralingsloodjes Jurrie! Ik weet er helaas alles van: ik ben in 2006 30 keer bestraald. Wat ga je doen met je masker na de laatste keer? Ik mocht het meenemen en heb het thuis lekker vernield :-D.
By the way, ik heb vandaag jouw blogspot gepromoot op de mijne ;-) Brain Tumor Warriors Unite!

arco zei

Jonghie,

Je hoefd niet altijd een halve roman neer te zetten hoor;-)

Ik check e'm toch wel veel of weinig nieuws,...

take care!

Arco