vrijdag 5 december 2008

Vrijdagochtend 5 december 2008

Sinterklaas is jarig!

Mogge allemaal! Laten we de dag eens positief beginnen:

* Gister uitslag van de EEG gehad (hersenfunctieonderzoek): geen waarneembare signalen die wijzen op mogelijke epiletische aanvallen. Neemt niet weg dat het altijd kan gebeuren, maar acuut gevaar is een stuk minder; dat geeft ons een boel rust, misschien kan ik gewoon eens een ochend, middag of dag alleen thuis blijven.

* Arco: vette DVD gemaakt man, heel erg te gek! Onwijs bedankt!

* Gister bij de radiotherapeut geweest, gesprek van 5 minuten, want het gaat gewoon goed....punt.

* Oja, de behandelingen startten met 72 kilo schoon aan de haak, inmiddels is dat 82.Meestal is niemand daar blij mee (ik ook niet echt, want het is lelijk), maar 82 is met dit soort ziek zijn beter dan 62 kilo toch ?)

* Bijna weekend, even twee dagen geen Daniel :-)

Verder kijk je zo af en toe in de krant en het nieuws en ik weet even niet goed wat ik er van moet denken. Ze geven 27 miljoen uit aan één of andere Huntelaar terwijl we aan deze kant van de lijn zitten te bedelen voor een paar centen voor hersentumorenonderzoek, wazig en onwerkelijk. Laat staan dat enig nieuws wat werkelijk nieuwswaarde heeft is verdwenen naar de achterste pagina's van de krant; ik zal het wel niet begrijpen.

Enfin, genoeg geklaagd, einde van de ochtend ga ik met m'n broer Bert naar de Daniel, in de loop van de middg weer terug en vanavond lekker Sinterklaasavond, ik heb het idee dat het nog nooit tevoren zo Sinterklaas is geweest in Nederland!

Fijne dag en avond allemaal en tot in Spanje!

Jur

4 opmerkingen:

Unknown zei

Fijne sinterklaas (ik ben straks blij dat de goede man weer richting spanje gaat.. wat een drukte en stress met die 3 kids van mij zeg!!)

doei mo

sandradegraaf zei

Fijn te lezen,gesprek duurde maar 5 minuten want het gaat gewoon goed.Je 82kg's staan je goed hoor,een beetje reserve's kunnen geen kwaad.
Fijn weekeind,en dan ga je ws wel een beetje aftellen mbt het bestralen.
Adios!
X
San

Unknown zei

uuhumm..........nu moet ik toch even ingrijpen. ik ken iemand van 92 kg en ziet er toch fantastisch uit......:-)

Ben blij met de positieve EEG.
Geeft toch wat meer rust.
Keep a rockers heart Jur.

Kom vanavond nog even langs.

De Sint

Unknown zei

He Jur

Wat een sinterklaascadeau; een goede uitslag! Houden zo :)

Het was een aparte avond woensdag, ik heb natuurlijk minder meegemaakt in dat hok (lees: muziektempel) dan jullie, maar ik kan me goed voorstellen hoe het moet voelen om van zoiets op deze manier afscheid te moeten nemen. Er is gelukkig veel goeds en moois ontstaan daar.

Over de kilo's, ik moest er inderdaad even aan wennen, had je al even niet meer gezien. Maar als Jurrie Jurrie is en hij blijft gewoon Jurrie; dan zie je geen kilo's maar Jurrie.
Aldus mijn heldere gedachte :-)

Een fijn weekend gewenst jullie allemaal.
Liefs, ook namens matthijs,
sabine