zondag 28 december 2008

Zondagmorgen 28 december 2008

Goedemorgen dan!

't Was een afgrijselijke nacht zeg :-( De gordelroos gaat het wel goed mee, maar dat hoesten......de hele nacht door, draaien, hoesten....niezen, snuiten en wakker liggen. Ik ben op den duur op de bank gaan liggen en nu zo brak als wat, waar ik vooral bang van word is een eventuele druk in m'n hoofd die toe kan nemen (vorige keer leek de epileptische aanval ook een beetje getriggerd te zijn door wat meer druk in m'n hoofd) maar inmiddels voelt het wat beter, vandaag enkel het strikt noodzakelijke en lekker nix!

Fijne dag allemaal! Tot snel!

Jur

1 opmerking:

Carla Yvonne Noomen zei

hoi Jurrie,

Gaat weer even wat minder bij jullie. Eigenlijk horen jullie in een ziekenboeg thuis maar op dit schip heb ik er tot nu toe geen kunnen ontdekken..
Trouwens een frisse boel in de uiteinden van het schip. Vooral de machinekamer met de hoofdmotor moeten we in de gaten houden omdat daar ook de waterleiding nogal open en bloot loopt en de wisselaar voor de koeling van de motor ook vorstgevoelig is. We hebben een simpel weerstation met een temperatuursensor op afstand dus we houden het vanuit het aangenaam warme ruim in de gaten. We hadden verder gerekend op ijs in de turfsingel etc maar het waait kennelijk te hard. Mijn gister aangeschafte 2e hands noren (greep) liggen voor te warmen naast de kachel. Misschien wel beter als er geen ijs komt want ik heb minstens 10 jaar die dingen niet meer aangehad.
Beterschap en liefs van Aad en Carla