vrijdag 26 december 2008

2e kerstdag 2008

Zo, toch nog wat te melden zo op de valreep. Allereerst allemaal fijne dagen toegewenst als ik dat al niet had gedaan!

Gisteren hadden we een bijzonder leuke dag bij schoonzus Cobie en zwaeger John, Laura, Ellen, Myrthe, Jordi en Gerard met een heus chique diner, was erg leuk! Zo langzamerhand begin ik wat meer puf te krijgen, alhoewel een beetje rusten echt nog wel nodig blijft.

Vanavond, of eigenlijk zonet zijn we terug gekomen van de HAP (huisartsenpost/EHBO achtig iets) er zit namelijk wéér gordelroos, ditmaal aan de rechterkant van m'n rug en borst, flippen.....weer medicatie erbij en klachten; 't heeft allemaal te maken met de verminderde weerstand. 't Gaat wel weer over, maar je hebt weer zo'n factor erbij waar je effe niet op zit te wachten. Laten we hopen dat de boel aanslaat en dat het snel weer over is. Ondertussen zijn we nu alledrie flink snotterig en aan het hoesten en blaffen, ik zou zeker als je weerstand niet optimaal is je even niet in de buurt begeven, er komen hopenlijk nog zat momenten!

Nu, voor nu welterusten en tot snel!

Jur

3 opmerkingen:

arco zei

Jonghie,

Kat met een U dat je weer die gordelroos hebt, echt waardeloos Ik hoop dat het snel weer wegtrekt en je nog een beetje "leuk" oud en nieuw kan vieren.

Take Care!

Arco

Judith zei

Jurrie, wat een narigheid weer die gordelroos. Hopelijk slaat het idd gauw aan!

Ik begrijp uit je blog dat je nu eerst een tijdje rust heb. Wat is de verdere "aanpak" in het nieuwe jaar eigenlijk?
Hopelijk knappen jullie gauw weer op van dit verkoudheidsvirus!

Groetjes,
Judith

Sandra's creaties zei

Lieve Jurrie,
Ik hoor net via ad wat er met jou aan de hand is en lees je blog door!
Vreselijk waarom overkomt dit jou ...shit ja sorrie hoor maar je bent nog zo jong en dan al deze ellende!
Ik kan niet anders dan jou en je gezin het allerbeste te wensen. heeel veeel liefs sandra je (oud)collega van berk.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx