maandag 5 januari 2009

Maandagmorgen 5 januari 2008

Zo, er is weer iets te vertellen vandaag :-)

Vanmorgen is Nick naar school, yeah! Hij had er echt wel zin an, we zijn met z'n drieën er naar toe gelopen (einde van de straat), 't was best glad! Hier Nick helemaal klaar voor de start:



Nadien zijn we direct doorgegaan naar de huisarts om de activiteiten van de afgelopen weken door te spreken (gordelroos en longengedoe) en wat blijkt, de gordelroos is nog steeds wat aan het doorrazen, dus moeten we in de gaten houden en de "dingen" die ze zagen in m'n longen waren wel degelijk sporen van een longontsteking, zo zie je maar...gelukkig is het gebleven bij bijna of bij een longontsteking die weer aan het vertrekken was. Het bloed is verder goed, nog even en dan moet ik "klaar" zijn voor de vervolgkuren wat betreft het op sterkte zijn.

Nouja, verder gaat het gewoon z'n gangetje, blij dat ik even kan "uitrusten" van die bestralingen en chemo, dat hakt er toch wel in hoor. Verder lees je je suf over van alles over wat is geweest en gaat komen, 't is heftig allemaal. Ik heb een boek ontvangen waar alles precies in staat beschreven (wat we dus inmiddels al weten) en wat er nog (kan) komen: "Zorgboek Hersentumoren (Gliomen)", echt vers van de pers en nog wat lastig verkrijgbaar denk ik, zeer nuttig boek....ik zal er af en toe wel eens uit citeren, misschien om een beeld te vormen voor jullie als lezer. Wat ik vooral lees is dat veel mensen, zoals ik, die altijd 24 uur dagvulling hadden, daar vreselijk veel moeite mee hebben en dingen moeten overlaten aan anderen, bekend.... .

Enfin, je leest het wel. Nu nog een klein fototje van Nick en mij:

2 opmerkingen:

Unknown zei

hoi jur,

Gaaf die foto hoor! (ik zou je niet herkennen hoor als ik je op straat tegen zou komen..) Spannend voor Nick, de eerste school dag is mega vermoeiend. Weer een nieuwe fase gestrart. Leuk hoor! Bij ons moeten ze morgen weer naar school, en vanaf morgen heb ik 2x per een oppas kindje.. ja ja t werd toch wel erg stil in huis nu ze alle 3 op school zitten. Fijn te lezen dat het toch redelijk goed met je gaat (gordelroos heb ik ook gehad ooit, en weet hoe pijnlijk het is!)
We gaan gewoon een goed jaar in! (zeker voor mij.. 3 maart nieuwe u2 cd JIPPIE)
Groetjes aan Betty en Nick

Doei Mo

Anoniem zei

mooi verhaal pik