dinsdag 6 januari 2009

Dinsdagochtend 6 januari 2009

Goedemorgen allemaal!

Dag 2 voor Nick op school, het was helemaal de bom gisteren; dat idee hadden we al, maar werd duidelijk bevestigd. Aan het einde van de dag was hij versleten, maar duidelijk voldaan :-)

Zelf had ik een nieuwjaarslunch op het werk, druk en gezellig en ook nog eens gezond zeg! Veel vis, geen kroketten (tenminste, ik heb ze niet gezien :-)) Ik zou nog wat uit dat Zorgboek citeren; helemaal citeren is het niet, maar ik heb duidelijk gemerkt dat mensen iets tot 3 keer toe iets kunnen vertellen en dat ik er werkelijk geen biet van begrijp en soms zulke eenvoudige dingen (hé André) enfin, ik en de ander moet het er maar mee doen. Met name lange termijn geheugen dingen komen zomaar boven drijven (die volstrekt onbelangrijk zijn), maar dingen die net verteld zijn of die ik gevraagd heb vraag ik regelmatig nog eens naar.....dat lijkt op dementie of zo ?

Verders heb ik m'n BlackBerry Bold in ontvangst genomen; high-tech spul zeg hé, wow!



Nouja, geniet van de mooie dagen, als je kunt schaatsen: doe het, zoniet....doe het niet :-)

Groeten,

Jur

4 opmerkingen:

André van der Reep zei

Hi Jur,

Met alle plezier willen we het nog wel een keer vertellen hoor. Het is net als thuis met de kids, die willen alles ook graag een aantal keer horen.
Dat is de kracht van de herhaling.
Dat is de kracht van de herhaling.

Leuk dat je er gister was en goed te horen dat je langzaam weer bezig bent om je in te leven in het werk. (alleen geen servers meer crashen... ;-) )

Groetjes

Davy zei

Veel plezier met de BlackBerry; Veel plezier met de BlackBerry ;-)

Barend zei

Hee Jur, mooi apparaat die Blackberry. Draait er ook Cubase op?

Je gaat zeker niet schaatsen vandaag?

Groet en sterkte,

Barend

Willy zei

Hi Jur,

Haha jij en schaatsen, voor zover ik me kan herinneren is dat nooit een combi geweest, toch?!! In jouw familie is dat wel anders, vanmorgen hadden wij jouw oom in de kerk (dominee): met zijn arm in t gips vanwege een val tijdens het schaatsen. Zijn werk had er niet onder geleden ;-).
Wel stilletjes zeker, nu Nick hele dagen op school zit. 't Zal voor hem ook best ff wennen zijn, maar hij vermaakt zich vast wel.

Groetjes en sterkte verder,
Willy.