maandag 12 januari 2009

Maandag 12 januari 2009

Blog eens wat!

Is de opmerking dan…..Nu daar komt ie dan. Dit weekend leek de gordelroos weer flink uit te breiden rondom. We zijn vanmorgen wéééééér bij de huisarts geweest en het bleek niet de gordelroos te zijn, maar een allergische reactie. ’t Enige wat ik anders dan anders heb gedaan dit weekend is Japans eten……en dat was errug lekker, dus sja…..je vraagt je af wat kan daar nou tussen hebben gezeten wat dit veroorzaakt ? Kan het de koude zijn geweest ? Geen idee, in ieder geval heeft dit waarschijnlijk geen gevolgen voor het verdere verloop van de behandelingen.

Daarnaast had ik vanmiddag weer het nodige gepland staan in de Daniel den Hoed: bloedprikken en een MRI scan. Dat eerste kennen we zo onderhand wel, dat andere (MRI) heb ik eerder meegemaakt, maar niet bepaald in een bewuste toestand. Wat een HERRIE maakt zo’n ding zeg, zelfs met van die gele oordoppen in is het abnormaal hard!



Enfin, morgen gaan we dus nogmaals die kant uit voor de uitslag van het bloed en de verdere planning van de behandelingen; stootbehandelingen heet dat dan. Verder loopt het hier wel, Nick heeft het prima naar z’n zin op school en heeft in één week tijd enorm veel geleerd, gigantisch! Verder heb ik op het moment niet echt heel veel zinnigs te melden…..

Dus ik zou zeggen tot snel, alles gaat verder goed hier !

Jur

2 opmerkingen:

Unknown zei

he he he... fijn je weer te lezen..
mri heb ik ook gehad, erg benauwd en zeker heel veel herrie.. en dat stil liggen gaat aan het eind ook erg vervelen! maar ja alles voor een goed doel toch? hopelijk is de uitslag morgen positief! ik zal duimen voor jullie.

Doei,
mo

Sandra's creaties zei

Hoi Jurrie,

heel veel sterkte ik duim ook voor je.xx sandra je (oud) collega