maandag 23 februari 2009

Dag/nacht 4 gaat in

Zo,

't Gaat best ok met die chemokuur zo, nauwelijks misselijk, wel een aanhoudend gevoel dat ik te gast ben in een ander lichaam en flink vermoeid... . Komende nacht word de vierde nacht, we zijn er bijna...vieze troep; dan weer drie tot vier weken rust en het lichaam de kans geven op krachten te komen.

Afgelopen dagen is Betty toch flink verkouden/grieperig, ik heb afgelopen nacht op de bank geslapen om haar wat nachtrust te gunnen, maar helaas spookt het nogal in haar hoofd (Mickey Mouse enzo, lijkt een beetje op wat ik had toen ik wakker werd in het HAGA) dus van slapen kwam niet veel, ik heb overigens prima geslapen: prima bank dus.
We zullen eens zien wat de komende nacht brengt.

Zoals je al had kunnen lezen zijn Sandra en ik bezig met onze inzending voor de kunstprijsvraag van de Stichting STOPhersentumoren, Sandra is al klaar, mijn muziek ook ongeveer, ik zoek alleen nog zo'n tafelmodel CD of DVD speler die het één en ander af kan spelen, dus mocht je nog iets op zolder hebben liggen hoor ik dat graag :-)

Zoals op deze foto:

Geen opmerkingen: