zaterdag 21 februari 2009

Dag/nacht 1 van de volgende chemo

Zo hallo allemaal!

Gisterenavond vlak voor het slapen m'n eerste chemo weer ingenomen. Ditmaal zit ik op bijna 400 mg (380 of zo) 't Was weer een drama met slapen voor ons beiden, Betty is een beetje verkouden en had last van mijn snurken, waarop ik weer in een waakstand heb gelegen. Ik werd redelijk fris wakker, maar vanmiddag in de supermarkt sloeg het in als een bom en na m'n middagrust kwam ik vrij beroerd uit m'n bed, komende dagen maar eens afwachten hoe dat verder gaat.

Ik lees zojuist de reacties op m'n blog; 't is natuurlijk een schandalige zaak dat een hersenstichting zo omgaat met de budgetten alsmede normale verzoeken en vragen. Ik heb eerder nog niet de Hartstichting genoemd om een zelfde reden, maar ook dat is me altijd bij gebleven, er werden bakken met geld binnen gehaald met collectes omwille van onderzoek en patiënten, maar ondertussen moest het budget op, omdat anders het jaar erop geen nieuwe PC's meer gekocht mochten worden, dus sinds jaren krijgen ze geen duppie meer van me.

Zo, dit was weer een typische Jurrie-klaagzang, lees het of niet hé :-) Nick zit hier naast mij op een ouwe laptop lekker een Mickey Mouse spel te spelen met vuurrode oren en wangen: Mickey is helemaal zijn vriend :-) Verder zijn we weer lekker aan het wennen aan het thuis-zijn, lekker hoor :-)

Ik herhaal dit nog even:

Kunstprijsvraag

Commercial

Cabriotocht

Groeten,

Jur

1 opmerking:

Nico faaij zei

Ja, er moet meer transparantie over het beleid van goede doelen komt want het is soms echt niet leuk meer voor zij die wel goedbedoelen :-(
Gelukkig zijn er ook nog veel leuke dingen, heb je de laatste aktie "Hardlopen voor hersentumoren onderzoek" al op www.STOPhersentumoren.nl zien staan? Mocht je nog sportieve hardlopers weten die reclame willen lopen voor het goede doel en/of sponsorgeld daarmee willen ophalen ;-)
Hou je haaks,
Nico