zondag 15 februari 2009

Nog even hierover

Sinds de insults en het gedoe rond de tumor is het niet best met mijn gehoor, was al niet zo en sterker: ik stond op de lijst voor een operatie aan m'm linker oor, de derde maal aan die kant en ditmaal met een metalen protese. Het HAD misschien een verbetering geweest, maar garantie was er niet, dat m'n gehoor slecht was, was duidelijk alleen was dit meer een probeersel om te zien of de ernorme ruis en piep misschien wat terug te dringen was. Die ruis en piep die ik hoor, kun je horen ik heb het geprobeerd te reproduceren met m'n rechteroor: hier is het, dit verklaart dat ik soms nogal eens wat hardhorend ben: herrie bare with me...

Een voordeel van de insults etc achteraf, is dat de operatie niet door is gegaan en MRI scans gewoon uitgevoerd kunnen worden zonder dat de metalen proteses door het apparaat heenvliegen......je moet er niet aan denken...

Welterusten!

Jur

http://www.12x.nl

Geen opmerkingen: