vrijdag 27 februari 2009

Vrijdagochtend 27 februari

Zo,

We zijn weer en paar dagen verder, inmiddels twee nachten zonder kuur en twee dagen dat ik me bepaald niet echt fris voel. Maar goed, het komt allemaal wel weer goed.

Vanmorgen weer gewandeld om het lichaam een beetje door te spoelen, geen regen op het moment dat we liepen gelukkig, daarvóór en daarna wel. Nu thuis even een lunch en daarna rusten. 't Is bijzonder troosteloos weer zeg, bah :-( Ik verlang echt naar lente/zomer, zoals waarschijnlijk velen van jullie.

Morgen gaan we de kunst van Sandra en mij naar StichtingSTOPhersentumoren brengen in Driebergen. Nu ik het er toch over heb, lees dit maar eens, het staat ook in het AD:

de AD 20 van alphen
Tijdens deze loop, loopt er ook iemand mee die z'n zoon heeft verloren aan een hersentumor, die gast was ook maar 30:

Jan Domburg



Groeten,

Jur

1 opmerking:

Unknown zei

Hoi Jur!
Tja regen of niet vandaag kan de dag niet meer stuk voor mij.. net even met de kids uit ons dak gegaan op de nieuwe cd van U2.. (ik vrijwillig.. kids onder dwang.. tja die jeugd van tegenwoordig kan goede muziek niet meer waarderen!!! haha)en wat is hij (in mijn oren) weer goed.. kippenvel bij het 2e nummer joepie! Fijn dat het weer iets beter met je gaat! En dat je weer lekker gewandeld hebt is ook alleen maar positief! Fijn weekend voor jullie!
doei,
MO