zaterdag 28 februari 2009

Blog 199: Tumorhumor

Sja, soms moet ik ook wel een klein beetje lachen om de gevolgen/uitwerpselen van zo'n tumor hoor. Ik heb zeer regelmatig momenten dat ik mensen zie en denk ze al eens ontmoet te hebben, ook al is dat zo goed als onmogelijk. Een ander geval zijn bijvoorbeeld die achterlijke liedjes die in m'n hoofd zaten zo ergens rond september (kabouter plop en ga zo maar door.)

Vanmiddag werd ik uit m'n middagrust wakker met het woord "bebogeen", ik denk dat velen van jullie wel weten wat het is, ik ken het alleen uit de schappen van de supermarkt en heb het NOOIT gegeten:

Bebogeen

maar goed, dat is dus best raar....of heeft iedereen dat wel eens ?

Vanmorgen zijn Betty, Nick en ik de (onze: Sandra's en mijn) inzending van de kunstprijsvraag voor de Stichting stop hersentumoren wezen brengen naar Driebergen. We hebben daar even een bakkie gedaan en bijgekletst, leuke inzendingen zijn er al binnen, maar minstens het dubbele aantal is uiteraard nodig. Ik ga geen foto bijvoegen, dat komt achteraf wel een keer....ik wil niets verklappen.

Kunst is overigens in dit geval niet alleen schilder- of beeldhouwwerk, maar ook fotografie, tekeningen, breiwerk, glaswerk, muziek of wat ook maar onder de categorie kunst valt.

Nouja, ik wens jullie allen een zeer prettige avond en weekend en tot snel!

Jur

1 opmerking:

Carla Yvonne Noomen zei

Ha Jurrie,

Lang niets laten horen,maar we zijn behoorlijk aan het kwakkelen, Aad is nu voor de 2de x dit jaar geveld door de griep, hoge koorts enz. en ik ben net een beetje aan het opknappen, hoop dat ik zijn griep niet overneem.
Maar, ik werd vanmorgen wakker,hoorde de vogels fluiten de zon schijnt en er zit beslist Lente in de lucht, moest gelijk aan je denken, mooi toch dat ik bij de eerste verschijnselen van Lente aan jou denk.
Hoop dat je er ook van gaat genieten, ik weet dat je ernaar verlangt.
succes met jullie tentoonstelling,
groetjes Carla