maandag 2 maart 2009

Tjielp tjielp blog 200

Hebben jullie 't ook allemaal gehoord: vanmorgen errrg vroeg hoorde ik de vogels fluiten, de lente komt er aan! Beetje sneu dat dat ook samen gaat met het vertrek van Annabel de olifant :-(

Het komt er in ieder geval op neer dat het horen fluiten van de vogels me erg blij maakt, net als de zon vandaag, het komt er ook op neer dat ik weer een serie waardeloze nachten achter me heb en dat ik dus de vogels heb gehoord puur omdat ik weer aan het spoken was.... .

In ieder geval een 200ste blog en na begin september 6 maanden verder in dit onzekere leven; wat geweldig om dit nog mee te maken! We doen ons ding zo goed en zo kwaad als het gaat, vandaag zijn de naweeën van de chemokuur al weer wat afgezwakt gelukkig, dat duurt nog wel even, maar goed.

Fijne dag allemaal, als er werkelijk nog iets te melden is, doe ik dat natuurlijk!

Jur

Geen opmerkingen: