woensdag 4 februari 2009

Woensdag 4 februari 2009

Zo, hoera! Gisteren is er bloed geprikt en de waardes zijn allemaal in orde, wat betekend dat in ieder geval m'n witte bloedlichaampjes op orde zijn voor een volgende kuur aangezien ik deze dubbele kuur heb weten te doorstaan zonder al te veel moeite. Ik ben weer verkouden (geweest) dus het had wel z'n weerslag, maar gelukkig valt het allemaal mee.

Verder is het inderdaad stil ja, er is niet veel te bloggen als er niet zo veel gebeurd...toch ? We hebben nu een iets regelmatiger week indeling. Betty werkt op maandag en woensdag, ik ben dan alleen thuis; ook bezig met werk, op zolder bezig met muziek. Verder voel ik per dag dat er verandering m'n lichaam plaats vind, de naweeën van de chemo ebt wat weg. Aanstaande vrijdag ga ik eindelijk aan de slag met het begeleid wandelen, om dat vadsige lichaam een beetje prikkels te geven en me verder voor te bereiden op de verdere chemo's.

Het valt me overigens op dat op dit moment kanker behoorlijk in het nieuws is deze dagen; ik geloof niet in toeval en ook in dit geval niet. Nu moeten de mensen die de schatkisten van Nederland bewaken eens flink de kas van Stichting Stop Hersentumoren spekken in plaats van een JSF kopen of stiekum oorlog voeren in Irak.

Nu, allemaal nog een fijne avond, welterusten en wie ik morgen (donderdag) allemaal ga zien: tot morgen!

Jur

http://www.stophersentumoren.nl

1 opmerking:

arco zei

Jonghie!

Doet me deugt te lezen dat het goed is gesteld met je boeldlichaampjes! Ik hoop snel weer een stukkie appelpie bij je te komen veroberen.

ps: Level is nog steeds fijn!