zaterdag 7 februari 2009

Zaterdag 7 februari 2009

Goedemorgen allemaal!

't Is zonnig op het moment! Gefeliciteerd Kees en Arco met jullie verjaardag, dat jullie nog maar oud en nog grijzer mogen worden :-)

Gisteren was een aparte dag te noemen, ik ben voor het eerst begeleid wezen wandelen, dat was wel lekker. Na het artikel in het AD van Feikje Breimer heb ik me aangemeld en zijn we uiteindelijk gisteren van start gegaan, ik had me voorbereid door goede loopschoenen onder andere te kopen en dat soort dingen (aanrader overigens!) We hebben stevig door gelopen en na afloop was haar vraag hoe ik het ervaren had: wel ok, maar ik kon nog niet niet echt aangeven dat ik in een hiephiep hoera stemming was of zo, maarrrrr.....toen ik eenmaal in bed lag te rusten 's middags (ik ben ook nog lopend Nick van school wezen halen met Betty, ik was niet meer te stoppen....) had ik een gevoel alsof m'n lichaam "doorgespoeld" was of zo, erg lekker.

Domper op de feestvreugde was het einde van de middag en avond dat ik vrij pittige hoofdpijn had en daar onrustig van werd, op de één of andere manier nog steeds die verkoudheid die wat druk in m'n hoofd veroorzaakt. In ieder geval uiteindelijk toch in slaap gevallen en vanmorgen wakker geworden, nog wel met het zelfde gevoel, maar goed....ik hoop maar dat dat weg trekt. Wellicht dat het de medicatie is, m'n lijf staat strak van het vocht volgens mij, dus misschien aanstaande week maar eens aankaarten of dit wel helemaal normaal is :s Feit is wel dat we even met ons neus op de werkelijkheid werden gedrukt, dat we wel lekker zo doorgaan, maar elke minuut of seconde er één extra is op alles wat we al hebben gekregen.

Nu dan, fijne dag allemaal, veel plezier en tot snel!

Jur

http://www.stophersentumoren.nl