zaterdag 14 maart 2009

Druilerig buiten hé ?

Hey allemaal!

Luuk gefeliciteerd met je verjaardag! Even beginnen met gisteren, toen ben ik met Sander naar Feedback geweest om een acoustische gitaar te kopen voor hem, dat was wel even gezellig. We hebben 't afgesloten met een broodje bij het Reeuwijks hout, in de zon!

Vandaag is het weer buiten een weergave van hoe ik me een beetje voel: hoofdpijn en draaierig, niet echt lekker :-( Enfin, het komt wel weer goed.

Er is overigens weer over me geschreven, wederom door Feikje van Fastfoot, check hier maar:

paraplu

En ja, die loempia's, ik heb altijd zo m'n bedenkingen bij koffie en kleffe cake, maar of bier en loempia's de oplossing daar voor zijn.....

Anyways, fijna dag allemaal, ik hoop zo dadelijk Luuk z'n verjaardag gezellig bij te wonen!

Jur

Geen opmerkingen: