maandag 16 maart 2009

Zon! Daar istie!

Hallo allemaal!

Wat een prachtdag vandaag, lekker buiten in de zon gezeten net! Zoals bijna iedere dag begonnen met een bakkie koffie een krantje en rustig bijkomen van belachelijke nachten, tijdens welke m'n lichaam steeds dikker lijkt te worden. Helaas ben ik nog vrij moe van alle pillen bizniz, woensdag weer bloedprikken en de verdere route bepalen in de Daniel den Hoed, we gaan het zien.

De krant lees ik niet, maar verslind ik zo ongeveer en elke keer weer vallen me vooral de zeer irritante reclame kreten me op; ze zijn gelukkig een beetje gestopt met dat "prijsdoorbraak" gedoe, ik geloof daar namelijk helemaal niets van.

Wat dacht je van deze, ik twijfel geen moment om NIET over te stappen. Die mevrouw Froger trekt een dergelijk gezicht, dat ik me wel 10 keer bedenk:



't Spotje op TV is nog vééél erger....,daar trapt toch niemand in ?

Ok, genoeg....geniet van de dag verder allemaal en laat je niet misleiden!

Jur

1 opmerking:

Willy zei

Mogge Jur!

Ik ken wel iemand die daar ingetrapt was hoor (vraag maar aan je schoonma ;-)), maar dat is weer teruggedraaid.
Lang niet van me gelezen he, sorry. Ik baal er soms van opgeslokt te worden door van alles, waardoor andere belangrijke zaken blijven liggen. En dan moet je bedenken dat ik niet eens een baas hebt die ook het nodige van me zou kunnen vragen.
Enfin, ook weer ff n teken van leven vanuit de polder.
Ik moet je nog van harte feliciteren met de eerste prijs van de kunstwedstrijd. Super joh! Maar het is ook echt een kunstwerk geworden. Heel bijzonder!
Leuk om ook op andere weblogs van je te kunnen lezen. Haha, geen sporter en toch doorzetten zonder buiten adem te raken. Zo laat je mensen al versteld staan. Ga zo door ;-)!!
En die fiets, ga je voortaan op de Giant naar de wandelsessies?
Ik heb trouwens die comercial-gadget op mn hyves gezet. Nu ben ik natuurlijk ook weer aktiever met onze site bezig. Vind je het wat als ik deze commercial en misschien ook wel jouw blog op mijn site zet? Weer een breder bereik toch? Laat maar ff weten.
Ik moet nu opschieten, want ik ga met Lerato naar muziekles en dat wil ze voor geen goud missen.
Jur, houd je taai en sterkte weer! Het zonnetje schijnt vandaag weer voor ons allemaal, geniet ervan!

Lieve groet,
Willy.