dinsdag 24 maart 2009

Echt ziek

Zo, goedemorgen allemaal, ben nog net vóór het einde van de ochtend eruit (was weer terug gegaan na het ontbijt) Bléh, ik ben vandaag echt ziek, de nacht was ook niet echt prettig te noemen, beetje verkoudheid weer erbij (m'n nek zit vast en m'n beide oren zitten vol....waardeloos) Dit is vermoedelijk een dag waar ik me doorheen moet slepen, beetje wat dingen doen. Ik heb een paar weken geleden een DVD box gekocht van Aus der Reihe Derrick (voor wie dat nog kent) erg leuk om elke keer een aflevering van te kijken, niet dat ik daar deze dag mee ga vullen, maar.....meestal 's avonds eentje ;-)

Nou, allemaal een fijne dag gewenst verder en tot schnell!

Jur

3 opmerkingen:

arco zei

Jonghie,

Waardeloos, Probeer er maar weer wat van te maken,...

Misschien ken je deze aflevering nog niet? http://www.youtube.com/watch?v=L2k9T-biI2E

Take care!

Arco.

Unknown zei

He Jur,

Maak er wat van vandaag.. hopelijk voel je je morgen weer beter, wel balen hoor! Kop Op!Misschien sleept Derrick je er wel doorheen!! Ik ga nu een piratenboot op karton tekenen voor het piratenfeestje van Wessel morgen (word ie alweer 7 jaar!) Moet wel even googelen hoor, kan dat niet uit mij hoofd!!

Lees je morgen weer!!
Mo

Anoniem zei

Beste Jurrie,
Wij zijn vrienden van Sandra en Boudewijn en we willen jullie even feliciteren met jullie "overwinning". Het kunstwerk is echt geweldig en samen met jouw muziek is het niet vreemd dat jullie gewonnen hebben, gefeliciteerd. Wij hebben zelf ook Sandra's kunst aan de muur hangen en we zijn er nog steeds hartstikke trots op dat ze dat voor ons heeft gemaakt.
Verder willen we je heel veel sterkte wensen met je chemokuur, keep on smiling, maar dat is voor jou volgens mij geen probleem.
Groeten van André en Berna uit Voorschoten.