maandag 23 maart 2009

Het heeft vast met het weer te maken :-(

Hallo allemaal!

Vandaag gaat het een stuk minder, ik voel me belabberd van die troep, maar goed...we slepen ons er wel weer doorheen. 't Is nogal regenachtig zie ik en het lijkt overal wel onder het vriespunt te zijn, zelfs in huis huuuuiiiiillll!!!

Ik heb een video animatie in elkaar gestuntelt van ons (Sandra en ik) winnende kunstwerk. Je ziet het kunstwerk in vol ornaat en mijn muziek hoor je erbij. Check hier maar, ik hoop dat ie het doet:



Groeten,

Jur

2 opmerkingen:

Unknown zei

hoiiiiii
Mooi gedaan hoor.. ziet er goed uit, terecht dat jullie gewonnen hebben.
Regen.. morgen hagel... acht maart roert zijn staart...?! Fijne dag, hopelijk ga je je in de loop van de weer wat beter voelen.
Doei mo

André van der Reep zei

Schitterend stukje kunst. Zou zo op een prominent plekje in huis mogen.
Ga je ze nu in serie maken. Ik houd me aanbevolen.

Groejes Dré