zaterdag 21 maart 2009

De eerste is binnen!

Zo, goedemorgen allemaal!

De eerste kuur is binnen, de nacht zit er op en voel me redelijk goed, de duizelingen blijven nog wel aan, maar worden niet meer of minder. 'k Was wel weer om 4 uur wakker helaas :-(

Nog vier keer te gaan en dan weer afwachten wat de weken erna gaan brengen, hopelijk blijft de zon en geeft dat lekker veel energie !

Gisteren stond in het teken van de kunstprijsvraag van de Stichting Stop Hersentumoren. We (Betty NIck en ik) zijn samen met Boudewijn en Sandra afgereisd naar Driebergen om de eerste prijs in ontvangst te nemen van deze wedstrijd. Sandra had een kunstwerk gemaakt met mijn bestralingsmasker, ik had het ding meegenomen en haar gevraagd of ze er iets meer durfde, de meeste mensen vinden het een afzichtelijk en eng ding, is het ook, maar San deinst nergens voor terug. Ik heb voor het kunstwerk bijpassende muziek gemaakt en vorige week hebben we het één en ander naar Driebergen gebracht en al snel was duidelijk dat Sandra en ik de winnaars waren. De uitreiking door de fietsenhandel in Leersum ging in een flits en een zucht, maar was wel leuk; ik voelde me een beetje een president die een kwartier lang de hand van iemand staat te schudden, maar goed. Onder zie je een paar foto's, ik zal zien dat ik nog een soort diashow kan maken van alles, inclusief de muziek.

Uiteindelijk, wat al veel eerder besloten was, is de fiets naar Arco gegaan, dat was Sandra's eerste gedachte en ik kon me daar prima in vinden, hij had de hele tijd al mijn fiets, omdat de zijn was gestolen. Ik belde 'm dus in de loop van de middag op of hij zin had een bakkie komen doen, kort voordat hij gisterenavond zou komen belde hij op dat zijn ouwe wrak kapot was én hij ook nog een lekke band had met mijn fiets... . Oftewel, mijn fiets was dus ook niet meer bruikbaar; die nieuwe fiets kwam dus prima uit :-)

Nu dan, allemaal blij en op naar het volgende avontuur !

En dan nu de foto's:

De uitreiking en een kwartier handen schudden:



Het ding inladen in de Panda van Sandra (dat rijmt !):



En des avonds thuis:



Jur

2 opmerkingen:

Unknown zei

Gefeliciteerd met jullie prijs!!
Komt het winnende gebeuren met muziek nog op de site?
En Arco veel plezier met je fiets, mooi ding hoor.
Groeten allemaal, ook van Matthijs
Tot gauw

Freek van Hees zei

Hartstikke goed dat je samen met San de eerste prijs binnen hebt gesleept! Jullie verdienen het! Het is ook echt een bijzonder stuk werk! Jurrie, ik denk aan je en volg je elke dag en Sandra houd me ook op de hoogte. Hou je sterk! Freek