donderdag 19 maart 2009

We kunnen weer!

Zo,

De pillen staan weer klaar voor de volgende kuur, vrijdag op zaterdagnacht ga ik er aan beginnen: zelfde dosis, zelfde tijdsduur (5 dagen.)

Vandaag ben ik met m'n broer Bert naar de Plaatboef geweest in Rotterdam (ja, ik koop nog steeds CD's) en heb m'n collectie weer aangevuld met het nodige, om te beginnen met de eerste CD's van U2, eigenlijk naar mijn smaak het enige goeie wat de mannen ooit hebben weten te maken: Boy, Unforgettable fire, Under a blood red sky, October, Joshua Tree. Daarnaast nog Peter Gabriel: Shaking the tree en SO en Huey Lewis met wat bekende nummers en ABBA dito. Daarnaast nog een DVD van Weather Report (Live in Tokyo) Bert is ook aardig geslaagd, we hebben allebei weer wat te luisteren :-)

Betty was vandaag aan het werk en Nick 's middags bij oma en opa, die kwam met vuurrode wangen weer thuis, had het prima naar z'n zin gehad !

Nu, fijne avond allen tezaam en tot snel !

Jur

2 opmerkingen:

arco zei

Jonghie,

Je bent weer lekker bezig geweest, zie ik al. Plaatboef is altijd leuk, laatste keer met jou dat ik er geweest ben,lijkt ook wel een eeuw geleden,....

En U2 tja,....ik moest er toen wel even aan wennen maar als je een beetje moeite doet zal je zien dat "achtung baby" ook een erg goede plaat is zo ook degene die daarna gemaakt zijn de een wat meer dan de ander zelf vind ik POP niet echt super,...maar ik zal het door geven van af plaats 278, 20 juli ;-)

En die dvd van Weather Rceport kom ik snel een keer kijken bij je. Oke dan geniet van de zon want die schijnt nu al!

Dat belooft een mooie dag te worden.

Arco

Unknown zei

ha ha ha ha ha wat lees ik nou???? U2 cd's gekocht... nou wat arco schrijft.. achtung baby is ook goed hoor.. en de rest ook, maar ja ik ben natuurlijk een diehard fan... ga ook zeker genieten uit vak 428, stoel 258... op 20 juli.. kan niet wachten!! Wel fijn te lezen dat je leuke dingen aan het doen bent, en daar dus de energie voor hebt. Het zonnetje schijnt nu, vrijdag 20 mrt hierzo, ga de kids een boterham geven..
Alvast een fijn weekend, en leuk te lezen dat je U2 toch wel een beetje goed vindt.
doei, Mo