zaterdag 28 maart 2009

Mmmmm, poffertjes

Goedenavond allemaal!

Weer een paar dagen verder en iets beter. Nog steeds wel last van een lichte misselijkheid, terwijl de kuur al afgelopen is. Ook flink vermoeid, ik slaap nu meestal 's morgens na het ontbijt ook weer even..... dit is een soort vermoeidheid die niet te vergelijken is met slaperigheid of zo, je leest er veel over "vermoeidheid tijdens of ná kanker", nouja....'t is iets nieuws iets onbekends voor mij en ik kan me met moeite ergens toe zetten, na 5 minuten heb ik het meestal al weer gezien.

Verder draait het leven gewoon door, Nick en Betty zijn niet ziek en willen graag "gewone" dingen doen. Betty heel stoer het plan opgevat poffertjes te bakken. Mooie stevige poffertjespan gehaald, beslag gemaakt en aan de slag, eerste lading blijft aan de pan plakken, tweede lading verbrand. Vervolgens word mijn hulp ingeroepen en dat verloopt niet veel anders...wat een bende. Dan maar voorverpakte poffertjes gehaald bij de Plus, deze smaken wel, die van de AH niet.... .

Verders heeft Nick van z'n eigen spaarcentjes een radio gekocht, kneiterhard CD's draaien op z'n kamer en de radio aan, hij is er helemaal dol mee.



Nu, dit is het weer voor even. Geniet van alles waar je van kunt genieten!

Jur

21:53 uur:

(ik zou toch bijna iets vergeten: er groeit weer haar op m'n hoofd op de plekken die bestraald zijn, de opmerking van de radioloog was een tijdje terug dat dat waarschijnlijk wel uit zou vallen en in veel gevallen niet terugkomt. Op dit moment gaat alles er elke keer af met standje 0 op de tondeuse, -1 is helemaal kale knikker..In ieder geval is dat deel op m'm hoofd niet geheel verwoest door de bestraling en kan er ooit nog een mooie bos ontspruiten....!)

3 opmerkingen:

Unknown zei

Hallo...Poffertjes.. die worden in huize van beek niet meer zelf gebakken, na eindeloos oefenen bleven ze niet meer plakken, maar het is bij ons met 3 kids niet aan te slepen.. werd er gewoon nerveus van..Voorverpakte poffertjes van de digros zijn volgens de kids net zo lekker.(waarom moeilijk doen als het makkelijk kan...) Fijn te lezen dat het weer ietsje beter met je gaat. Vanaf volgende week weer lekker weer, genieten maar!
MO

Willy zei

Ha die Jur!

Ergens in het najaar had jij op je blog een opmerking gemaakt dat je de wetenschap versteld wilt doen staan en je ging voor goud! De laatste jaren was je haardos al wat dunner aan het worden (geef toe ;-)) en zou die opkomende haardos het begin zijn van iets wat totaal tegen de huidige wetenschap indruist??? Dat zou toch gaaf zijn!!!!! Blijf positief en houdt moed!
Ik hoop dat je je snel weer een beetje prettiger voelt en wat meer energie hebt.
Tja en die herr Derrick...één van de beste(of dé beste)van de kriminalpolizei aller tijden... Dat verveelt nooit!

Groetjes, Willy.

Davy zei

Ook hier alleen voorverpakte poffertjes! Ik was blij toen er weer haar ging groeien op mijn bestraalde plek, want dan kon alles weer wat aangroeien en hoefde ik geen bandana meer op in de zon en zo. STERKTE met de vermoeidheid en lekker dat de kuur weer achter de rug is!