donderdag 2 april 2009

Oude liefde roest niet

Zo,

Inmiddels weer een tijdje verder, ik begin me zo langzamerhand wat beter te voelen, het enige wat nog steeds een blijvertje is, zijn duizelingen bij het opstaan vanuit een zittende positie, heel irritant. In de Daniel den Hoed hebben ze gekeken of het aan bloedwaarden, bloeddruk kan liggen: allemaal ok.

Dus vandaag naar de KNO arts geweest hier in Gouda, waar ik al jaren vaste klant ben; vandaar de "oude liefde" Ik had al een afspraak staan, sinds de start van de kuren heb ik voortdurend verkoudheden en ben ik geregeld knetterdoof. Allereerst de hele situatie besproken, hij wist er wel wat van, maar niet alles. Er zit in mijn rechteroor een ontsteking, links is verder prima, afgezien dat ik er niet heel veel mee hoor. Volgende week een gehoortest om te kijken of ik in aanmerking kan komen voor een eenvoudig gehoorapparaat om gesprekken te kunnen volgen zeg maar..... .

In ieder geval zijn we wat betreft de duizelingen geen steek verder, heel erg jammer. Het zou wel eens kunnen dat zodra de ontsteking weg is in m'n rechteroor, dat dat ook over is daarmee. 't is even afwachten. De bal ligt nu bij de DhH.

Jur

1 opmerking:

arco zei

Jonghie,

Kat met een u allemaal weer zeg!

Ik hoop dat er snel weer iets van verbetering komt,..

Sommige "oude liefde" kun je missen als kiespijn!

ps ik krijg nog steeds reacties op m'n fiets;-)

take care,

Arco.