maandag 6 april 2009

De waarheid

Ik heb op het moment weinig nieuws over mezelf, enkel dingen die de hele dag door m'n hoofd spookten. De eerste vraag die ik mezelf stelde is: wie heeft er hier nou een tumor hij of ik:



ik bedoel: wie vuurt er nou een raket af, ook al zat er alleen een brood in. Inderdaad nogal provocerend te noemen :-(

't Is te hopen dat dat flauwe gedoe snel afgelopen is. Verders gaat het hier redelijk ok, afgezien van het feit dat die duizelingen nog steeds plaats vinden op bepaalde momenten.

Gegroet allemaal! Bedankt allemaal (familie bijvoorbeeld) voor de kado's (bossen bloemen etc.) erg leuk allemaal!)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Het schijnt dat de Grote Leider voor eeuwig leeft. Een idee om een staatsgreep te plegen daar?

Carla Yvonne Noomen zei

Hallo Jurrie, een tijdje niets laten horen. Mijn hoofd stond er niet naar zogezegd. Komt ook door allerlei bezigheden. Zoals de vloer bij Barend (is al een heel eind, de stucadoor/schilder is nu bezig; daarna gaan we iets doen aan de vloer in de werkplaats annex fietsenstalling) en twee weken weg met het schip. Een beetje rondgezworven rond Leiden op Kaag en Braassem (er is recent een gemeente met die naam ontstaan, i.p.v. het zo mooi klinkende Jacobswoude). Verder in april varen we naar Vianen waar we zo'n anderenhalve week blijven. Zoals je weet blijft ons internet onderweg gewoon werken dus aarzel niet om je blog bij te houden.
Hoop dat de expert nog iets met je oor kan. Hoe zeggen ze dat ook alweer: ze zijn zo knap tegenwoordig!

Houd je taai!

Aad