woensdag 11 maart 2009

Van dag tot dag......

Mogge allemaal!

Van dag tot dag gaattie dan, plannen is lastig op deze manier, tenminste: lang vooruit plannen.

Gisteren weer bloed geprikt hier in Gouda en vandaag de uitslag rond een uur of 12 ongeveer, wel spannend of de waardes een beetje hersteld zijn of herstellen. Volgende week het zelfde recept, alleen dan in de Daniel den Hoed. Gisteren hebben we ook een nieuwe laptop gekocht, omdat de oude traaaaaaag was geworden...prettig apparaat die nieuwe: weer het oude vertrouwde Toshiba!

Voor de rest is het heerlijk zonnig, dat voorspeld veel goeds ;-)Op naar de zomer!

Groeten, zodra er iets te melden valt over het onderzoek, meld ik het wel even. Fijne dag allemaal!

Jur

1 opmerking:

Unknown zei

hoi, succes vandaag, genieten van het zonnetje, ik ga me opmaken voor een middagje zwemlessen.. as zat.voorverkoop U2.. nu maar hopen dat ziggo er niet uit ligt zaterdag, alle kaartverkoop gaat tegenwoordig via livenation.nl (laat mij maar liever een hele nacht in de rij staan.. heb ik meer kans.. ) Ik zou eerst op vakantie zijn, maar ja monique is monique dus de vakantie is al omgeboekt naar 8 aug.. ha ha nu die kaarten nog!!

doei Mo