zondag 8 maart 2009

We zijn er weer!

Hallo allemaal!

We zijn even weg geweest naar een hotel in Vinkeveen! Mooi daar zeg en erg lekker ook om er even uit te zijn, heerijk in de zon gewandeld. Als je nog een huis zoekt, moet je daar zijn, er staan veel, heel veel villa's te koop aan het water ;-) We zijn even lekker bijgetankt, terwijl Nick lekker bij tante Corine aan het logeren was.

Zoals de meesten van jullie ongeveer wel zullen hebben begrepen ben ik aan het wandelen geslagen, samen met Feikje van fastfoot. Een soort van begeleid lopen. Primaire reden voor mij is proberen m'n lichaam te wapenen tegen de bijverschijnselen van de chemo en te voorkomen dat ik een luie gehaktbal word. Daarnaast is het ook gewoon lekker om te doen eigenlijk. Hier lees je op Feikje d'r weblog hoe zij het ervaart, erg leuk om op die manier over mezelf te lezen:

http://fastfoot.web-log.nl/fastfoot/2009/03/doorspoelen.html

Mijn gemiddelde snelheid is ongeveer 4,6 tot 5 kilometer per uur, volgens mij is dat voor een normale wandelaar bovengemiddeld of overdrijf ik nu ? Ik heb altijd hard gelopen, ik hou niet van slenteren en de vaart erin houden maakt je minder moe is mijn gevoel altijd!

Anyways, droom zacht, oogjes dicht en snaveltjes toe!

Jur

3 opmerkingen:

arco zei

Jonghie,

Ik zit maar te wachten op die knipoog van meneer de uil,....;-)

Davy zei

Deze luie gehaktbal moet misschien ook eens wat vaker z'n lijf doorspoelen, lol :-)

Unknown zei

He Jurrie
Mooi stukje van FastFoot. Ik heb ook even de site bekeken. Goed werk! En jij bent ook goed bezig. Er staat dat je verlangt naar de lente............die is vandaag begonnen!
Komen jullie nog een keer langs?
liefs sabine