vrijdag 17 april 2009

Zeg....hoor eens......

Hallo allemaal!

't Was weer even geleden en het eerste is hetvolgende. Gisterenavond was Ron hier, Ronald zoals hij zichzelf in ieder geval noemt en Ronnie voor Betty en mij. Dat was gezellig. Hij had een USB stick bij zich met een nummer genaamd JurBeats forever, waar sinds Novemeber 2008 aan gewerkt is door Ron, Matthijs, Arco, Hans en Sander erg gaaf!

http://www.12x.nl/muziek/Jurbeats Forever

Nu komt het grappige, Ron had zich aangepast aan de moderne technologiën hier in huis en het nummer meegenomen op USB stick en niet op een CD gebrand; dat zou toch wel erg ouderwets zijn. Na een half uur stumperen met mijn moderne apparatuur, toch maar een CD gebrand :-) Hilarisch, volgende keer toch maar een CD branden hoor ;-)

Uiteindelijk een paar keer het nummer gedraaid; bedankt jongens, echt te gek!

Na een nacht slapen, werd het dan uiteindelijk vrijdagochtend, de ochtend van de waarheid. Eerder had ik al geschreven over mijn gehoor, nu.....vanmorgen was het zover: een intake bij Beter Horen. ER waren feitenlijk zes smaken beschikbaar, de eerste (goedkoopste) twee wil niemand, tenzij je nooit fasoenlijk hebt gehoord misschien, de daaropvolgende missen net een onderdeel die de duurste in de reeks wel hebben. In ieder geval ben ik daar niet voor gezwicht, het gaat tenslotte louter om het spraakgebied wat ik regelmatig mistte, en gesprekken volgen in rumoerige ruimtes. Nu, uiteindeijk twee stuks uitgekozen, de mededeling was gelijk al dat het pas half / eind mei zo zijn eer ze binnen zouden zijn. Maar ergens in een hoekje lagen er nog twee schijnbaar. Ik heb er dus nu twee mee op zicht voor een week of 4 tot 6, wel bijzonder dat ze dat doen....Tussendoor een paar keer terug om te controleren etc. 't Zijn moderne, kleine en goeie apparaten en ik sta versteld van hoe het klinkt, 't is uiteraard wennen aan het enigszins blikkerige af en toe en piepen soms (jaja, vroeger maakte ik daar ook grappen over) Nu op naar lenun.nl om die dingen te financieren, bijna 1300 euro per stuk...

Nu, allemaal welterusten of veel plezier met wat je ook gaat doen de komende uren en dagen!

Jur

5 opmerkingen:

arco zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
arco zei

Jonghie,

Goed te lezen dat je misschien geholpen bent met een goed apparaat ik mag wel hopen dat het voor een groot deel toch wel vergoed word?

Leuk dat je Jurbeats kan waarderen, Ik vind het een cool nummer geworden, en leuk om aan zo iets mee te kunnen doen.

Oke gast ik ga je snel zien, al met al moet er maar weer eens flink appeltaart gegeten worden dacht ik zo!

Maak er wat van het weekeind.

Arco.

Unknown zei

He Jur, techniek staat voor alles tegenwoordig.. helaas moeten dan ook de prijzen eraan geloven. Wat een hoop geld zeg.. doet de verzekering niets vergoeden dan?

Jurbeats is erg lekker om naar te luisteren hoor.. (ja ik waardeer heus wel iets anders dan U2.

maak er een lekker weekend van, het zonnetje schijnt..
Doei,
MO

Unknown zei

volgens mij is hier sprake van een echte hear n aid. :-)

het was zoals gewoonlijk erg gezellig.ben blij dat je het kon waarderen. tot de volgende keer.

greetz oppy

Unknown zei

Tof dat het stukkie muziek in de smaak valt ! !

Phoe hey, wattun geld man die hoorapparaatjes sjeg. Kan je niet een goedkopere versie laten "modden" door Pliep of Machinator? ;-)

Voor zover je deze zijt nog niet had gevonden is dit misschien wel goeie aanvullende info http://www.hoorwijzer.nl/vergoedingen/vergoedingen-per-hoorhulpmiddel/hoortoestellen.html

Wie kiep in tuts gozert !