dinsdag 23 juni 2009

Jur, je blogt niet meer....

Nee, inderdaad, er is ook niet erg veel te melden, dan dat ik me goed voel, er geen gekke dingen aan de hand zijn en we proberen zoveel mogelijk te genieten. Afspraken maak ik hoogst zelden meer en ik probeer weer een beetje structuur in de dagen te brengen. Ik zou me een hoedje kunnen bloggen, maar om nou ook over Ahmadinejad te gaan bloggen lijkt me een beetje lauw, ik heb zeker mijn mening klaar....late dat duidelijk zijn.

hier nog een oudje:

http://dailybydaily.wordpress.com/2007/09/20/covers-september-20-2007-usa/

Dus ja, de frequentie is nu nog meer afgenomen en ik voel me uitstekend, ondanks het minder goede nieuws dat de tumor gewoon z'n gang gaat en de kuur niet heeft geholpen :-/

Gegroet allemaal!

Jur

2 opmerkingen:

Davy zei

Er is dan ook VEEL MEER in het leven dan bloggen en hersentumoren! :-)

Groetjes,
Peef

Erik van Elven zei

Well said.

Groetjes

Erik en Marleen