dinsdag 9 juni 2009

Fiets um erin

Zo, afgelopen weekend de stoute schoenen aangetrokken en gaan fietsen, eerst een kort stukje, daarna een langer stukje en gister een stuk of wat keren. 't Is even wennen als je dat een tijd niet hebt gedaan, maar het lukt :-) Inmiddels beginnen de waterpokken ook al op te drogen bij Nick, dus 't gaat allemaal redelijk voorspoedig :-) Vergeetachtigheid en warrigheid spelen me wel parten af en toe, 't hoort er allemaal bij zullen we maar zeggen.

Nog even één ding, ik heb een tijdje geleden een drietal "zorgboeken hersentumoren" gekregen en aan drie mensen meegegeven, van één weet ik dat die zich bevind in een ver land, maar de andere twee weet ik dus even niet, die zou ik graag weer eens terug willen zodat nog meer mensen het kunnen lezen. Je mag 'm gewoon door de brievenbus doen.

Allen weer de groeten!

Jur

Geen opmerkingen: