zondag 25 juli 2010

Lekker weer!


We zitten alweer op de helft van de schoolvakantie. Nick vermaakt zich prima. Ik was even bang voor de omschakeling van school naar vakantie. Daar kan hij wel van slag van raken. Maar gelukkig ging het heel erg goed! Ik had hem er goed op voorbereid. Dat scheelt wel bij Nick. We doen leuke dingen samen. Naar het zwembad, speeltuin en hij heeft 6 nachtjes bij oma en opa gelogeerd op de camping! Das was wel erg stil hier in huis, moet ik zeggen! De week ervoor heb ik voor Nick een nieuwe fiets gekocht (hij groeit ook zooo hard!!) en voor mezelf ook een nieuwe uitgezocht. Dus toen Nick aan het logeren was kon ik af en toe even lekker de fiets pakken. En 1 keer was ik ’s avonds aan het fietsen (dan merk je dat je dichtbij huis wel een heeel mooi natuurgebied hebt!) en toen merkte ik dat ik er écht van kon genieten……. En dat was raar, ik schrok daar van! Mag ik dat wel? dacht ik bij mezelf.
Ben even op een stijger gaan zitten en er even over nagedacht. Natuurlijk mag ik dat!! Wat was dat een heerlijk gevoel, om ergens zo van te kunnen genieten! Dat ken ik al lange tijd niet meer! Maar, ja, ik mag dat en ik ben blij dat ik dat weer even heb gevoeld. Het voelt voor mij weer als een klein stapje verder. En ik hoop dat er steeds meer van deze moment gaan komen. Dat zal vast wel!
Ik voel me de laatste weken ook sterker. Beter. Heb het gevoel dat ik echt de goede kant op ga. Er zijn echt nog wel moeilijke dagen hoor, maar deze momenten worden wat minder en de goede dagen worden wat meer. Dat is prettig om dat zo te ervaren. Als ik achter me kijk, zie ik dat ik uit een diep dal omhoog kruip. Geen idee wanneer ik weer boven kom, maar ik heb er weer vertrouwen in.



Liefs Betty

Geen opmerkingen: