dinsdag 23 september 2008

Dinsdagavond 23 september 2008

Goedenavond allemaal! Bedankt voor jullie reacties allereerst!

Vandaag kwam Phillipe uit Hoegaarden helaas niet wegens een communicatiefoutje, echter is een andere vriend Sander zonet vertrokken ('t is nu 21:30) , was goed om hem ook weer te ontmoeten! Gewoon weer eens over gitaren praten enzo en muziek en uiteraard de narigheid.

Deze dag was dus betrekkelijk rustig, Nick is lekker bij Rune wezen spelen en heeft na thuiskomst als een bootwerker zitten eten, eindelijk, hij heeft dagenlang slecht gegeten. Daarna is hij lief gaan slapen, hij kakelt er lustig op los en wil alles weten, horen en zien :-)

In de loop van de middag ben ik wezen wandelen met Betty bij de Reeuwijkse plassen, ik moet weer een beetje op krachten komen (dat lukt niet alleen met eten.....) dat was erg lekker. Verder zijn we erg benieuwd wat er vandaag allemaal besproken is door de artsen, morgen horen we hopenlijk meer!

Ik beeindig dit schrijfsel met een groet aan iedereen die het (wil) lezen en ons dierbaar is, ik hoop jullie snel weer te ontmoeten!

Welterusten!

Jur

3 opmerkingen:

Emily zei

Hee Jur
Ik ben benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren. Ik lees elke dag je blog, en je verteld elke dag weer je verhaal. Fijn dat dat kan op deze manier! Welteruste, en ik duim voor je
Liefs
Emiy

Maurice zei

Hoi Jurrie,

Ik hoorde vorige week wat er momenteel speelt in je leven. Heavy allemaal man.
Respect voor hoe je ermee om gaat en dat je blijft knokken.
Ik volg wat er met je gebeurt op je blog.

Kracht voor Jou en Betty, familie en vrienden.

Groeten Maurice.

Barend zei

Nou van mij mag je zo snel mogelijk stoppen met bloggen omdat er niets nieuws meer te melden is... Dat we gewoon weer lekker kunnen pielen in de studio en tot veel te laat emailen over DSP kaarten.

;-)

Maar tot die tijd is het geweldig om op deze manier een twee-maal-dagelijkse dosis Jurrie te kunnen innemen. Lijkt me nog altijd beter te verteren dan 20 pillen.

Hou je taai vriend