woensdag 24 september 2008

Woensdagmorgen 24 septermber 2008

Goedemorgen allemaal! Bedankt voor de reacties (Maurice, leuk van je te lezen man!)

Deze nacht was iets minder, vooral voor Betty. Ik sliep zelf met een dikke knetterende slaappil, maar Betty werd getrakteerd op een huilende Nick met "buikje auw", balen...en dat terwijl ze juist vandaag wat plannen had (wat wat energie kost hé) Maar goed, hij is vrolijk wakker geworden en gaat zo lekker naar de creche.

Zometeen naar de huisarts om de gordelroos even te inspecteren, voor de rest is mijn schoonzus Marga hier om ff door het huis heen te gaan; even d'r zinnen verzetten heet dat!

Verder is het wederom een betrekkelijk rustige dag, vanavond komt....Matthijs samen met Sabine! Daar zie ik naar uit man, misschien dat ik maar een drumstel in de kamer moet zetten, héhé.

Nu, we gaan aan het ontbijt, allemaal een fijne dag gewenst en tot snel. Barend, de wens is de vader van de gedachte.....what more do I need to say!

Jur

1 opmerking:

Willy zei

zooooooooow, daar is ze weer...eindelijk...

Hoi Jur!!!

Tja, sorry voor de lange radiostilte mijnerzijds. Ben je niet vergeten hoor, in het allerminst!!! Heb je wel dagelijks gevolgd, maar het kwam gewoon ff niet van reageren (hier op de blog gaat niet zo soepeltjes, zal zeker ook liggen aan mijn beperkte behendigheid, maar deze blog heb jij niet voor niets, dus ik weiger gewoon elders jou te begroeten -op het web welteverstaan-!).

Zaterdag was ik nog bijna in je achtertuin en dacht ff bij je aan te wippen. Ik was met Lerato bij de HAP geweest (Lerato herkende zelfs de omgeving), maar mijn verstand waarschuwde me dat ik dat beter niet kon doen omdat ons kroeskoppie kampte met een enorme luchtweginfectie. Heb daarom na het insteken van de uitrijkaart, heel snel het raampje dichtgedaan, om de goudse lucht maar enigszins vrij te houden van Lerato's bacterietjes. Uit jouw verhaal begreep ik dat je waarschijnlijk op dat moment toch niet thuis was.

Ben heel benieuwd of je al wat weet over het hoe, wat en waar met betrekking tot het behandelplan. Hopenlijk gaan ze er zsm mee beginnen. Fijn in ieder geval dat de gordelroos op zn retour is. Het idee dat je door zo'n irritant herpesje nachtenlang je rust werd afgenomen...

Van Betty (jouw eega, verpleegster, dokter, secretaresse, p.a. en nog veel meer)kregen we n mailtje voor zondag. Is oke hoor. Hopenlijk blaft Lerato dan niet meer zo. Anders neem ik wel n doosje mondmaskers mee ;-). Lerato heeft t regelmatig over Nick, dus dat zal een gezellige keetzooi worden met die twee. Ze zijn echt aan elkaar gewaagd.

Ik (spreek ook namens mijn achterban) hoop jullie dan zondag weer eens live te kunnen begroeten en een beetje bij te babbelen.
Sterkte met alles en probeer te (blijven) genieten van alle mooie dingen!

Dikke knuffel, baie drukkies uit Borreft!