donderdag 25 september 2008

Donderdagmiddag 25 september 2008

Hallo allemaal! Even een paar regels snel.

Zo tegen het einde van de ochtend werden we gebeld door het HAGA, met de vraag wie de behandelend arts ook al weer was...??? hé huh....dat weten jullie toch ? Anyways, de boodschap was dat de werkelijke behandeling plaats gaat vinden in Zoetermeer (Lange Jan ziekenhuis, soort samenwerking met HAGA/GAZA) Of je daar vrolijk van word weet ik nu niet echt, maaarrrrr, het is wel veel beter aan te rijden dan het HAGA, want daar zag ik toch ook wel tegen op. De start van de behandelingen is 6 oktober, 7 oktober is er ook gelijk al weer iets te doen, dus het gaat echt beginnen.

Zonet ben ik wezen lunchen in de stad met m'n collega's van de afdeling, ik heb daar erg naar uit gezien, het was gezellig en het smaakte prima, ik heb dingen zitten eten die ik doorgaans niet zo per sé hoefde voorheen: soorten kazen met een kleurtje en een luchtje :-) Jammer dat ik ook niet de appeltaart achteraf heb genomen; dom.

Nu, ik ben nu even aan een flinke rust toe na deze activiteiten, tot snel! En ik kan niet vaak genoeg herhalen dat er gestemd moet worden, is het niet voor mij, dan is het wel voor een ieder die dit kan overkomen. Uiteraard zijn vrijwillige sponsors ook welkom!:


"Help ons naar de nr. 1 positie door te stemmen! ":

www.stophersentumoren.nl/3M

http://www.stophersentumoren.nl/

Jur

3 opmerkingen:

arco zei

Jonghie,

Laat mij die appeltaart verzorgen;-)

En gestemd heb ik ook al,...


So many things I think about
When I look far away
Things I know, things I wonder
Things I'd like to say
The more we think we know about
The greater the unknown
We suspend our disbelief
And we are not alone...

Carla Yvonne Noomen zei

Ha die Jurrie, we zijn intussen van plas veranderd, van de Kaag naar de Braassem waar we nu vrolijk voor anker liggen met ankerbol en al. Of het ankerlicht het straks ook trekt weten we niet want we hebben een storing in de acculader. Inderdaad jammer van die appeltaart want dat is heel gezond (ik had vroeger in Wageningen een professor in de levensmiddelenchemie die uitspraken deed als: appeleters zeggen van appeleten dat appeleten gezond is; verzin maar iets beters). We denken regelmatig aan je en dat schijnt ook te helpen.

Aad en Carla

Carla Yvonne Noomen zei

Jurrie,
nog even een reaktie van Carla, Aad had al een reaktie geplaatst. het lijkt me lastig dat je zo heen ne weer geslingerd wordt tussen artsen/ziekenhuizen en andere behandelaars misschien is het handig te zorgen dat je een vast aanspreekpunt krijgt.
je hebt vast wel de website hersentumor.nl gevonden, daarop staan ook goede tips, wel mzorgen dat je wat naar beneden scrolt anders kijk je er over heen:

http://www.hersentumor.nl/info_patient/levenmeteenhersentumor_1.ecp

daarin staat ook( goed naar beneden scrollen) daar staan tips om om te gaan met emotionele stress.

je hebt het vast allemaal wel gelezen, maar voor de zekerheid mail ik het je toch.

ik vind het in ieder geval een heel duidelijke site heel informatief op alle vlakken,

liefs en we denken aan je houdt moed,

Carla