donderdag 25 september 2008

Donderdagochtend 25 september 2008

Zo, goedemorgen allemaal, net een paar minuten te laat :-) Ik heb heerlijk geslapen vannacht, maar mistte plotseling Betty naast me: die was op zolder gaan liggen aangezien ik dit heel hard aan het doen was:

Dus kortom, ik heb als een bonk geslapen, Nick ook en Betty een beetje. Deze dag is nu al weer zonnig; heerlijk! Nick is met opa en oma op stap vandaag, ik ga straks gezellig lunchen met collega's en dan waren dat de inspanningen van vandaag wel weer denk ik.
Het was gisteren beregezellig met Matthijs en Sabine, fantastisch om elke keer weer mensen te spreken en te zien! Nu dan, deze dag word vast weer hartstikke leuk, gisteren had ik een topdag, voelde me prima, vandaag kom ik iets lastiger op gang (de werkelijkheid dringt door, de lawine....)
Mensen, pluk de dag, geniet van alles wat je doet en leuk vind/dierbaar is!
Enne, nogmaals, vergeet deze niet en klikkerdeklik op de regel:
Stuur ook de links door naar iedereen, elke stem telt!
Jur

2 opmerkingen:

arco zei

Jonghie,

Zo mooie nachtbraker, lekker laat door kwebbelen met Thijs en Sab! ik begon me al zorgen te maken! Goed man dat je het zo gezellig had gister! Ik heb ze gister nog aan een uitgebreid verhoor onderworpen. Er gaat heel wat gebeuren, ik ben er van overtuigt dat het aan je doorzettings vermogen niet zal liggen(heeft het nooit trouwens;-)De laatste tijd veel Rush - Presto gedraaid moet veel aan die tijd denken,....

Hold your head up!

Arco.

ps. ik hoop snel weer een keertje langs te kunnen komen laat het maar even(via, supernurse Betty)weten ajbl.

Annemieke zei

Hoi hoi,

Zonet gestemd! Geniet van het prachtig mooie herfstweer de komende dagen. Ik hoop dat je je kunt opladen voor de komende tijd, nu het behandeltraject echt gaat beginnen.

Groetjes van Annemieke