vrijdag 26 september 2008

Vrijdagmorgen 26 september 2008

Goedemorgen allemaal! Weer een ietwat onrustige nacht achter de rug, maar redelijk uitgerust allebei. Nick is lekker naar de creche vandaag, dus we hebben onze handen vrij.

Het bericht van gisteren begint wat in te dalen, nog steeds weet ik even niet of ik me nou neer moet leggen bij niet behandelen in de Daniël den Hoedt (kent iemand daar misschien een bestuurder die even wat kan regelen ;-) ? ) Verder voel ik me nogal in het ongewisse gelaten door de neurochirurg, vooral als hij aan mij vragen stelt, waar hij antwoord op zou moeten weten; daar gaan we vandaag maar eens achtereen.

Het belooft weer een zonnige dag te worden, daar gaan we met volle teugen van genieten, ik wou dat de zon elke dag bleef!

Fijne dag allemaal!

Enne, nogmaals, vergeet deze niet en klikkerdeklik op de regel:

"Help ons naar de nr. 1 positie door te stemmen! ":

www.stophersentumoren.nl/3M

http://www.stophersentumoren.nl/

Stuur ook de links door naar iedereen (collega's, vrienden), elke stem telt! Het onderzoek naar hersentumoren staat al veel te lang stil, er moet iets aan gedaan worden. Je mag meerdere keren stemmen, met dezelfde naam, maar andere e-mail adressen (beetje raar, maar ok.) Sponsors zijn ook zeer welkom op http://www.stophersentumoren.nl en giften uiteraard ook.

Jur

2 opmerkingen:

Unknown zei

Morning.. have a nice day!

mo

arco zei

Jonghie,

Carpe diem!

(kom een deze dagen het blik ff halen en vullen)

Enjoy the sun!

Arco.