zondag 14 september 2008

Zondag 14 september 2008

Goedemorgen allemaal, daar zijn we weer :-) Vandaag weer opgewekt, de zon schijnt, het is koud, maar goed....binnen gelukkig niet. Afgelopen nacht was best ok, Betty heeft redelijk goed kunnen slapen en Nick is een beetje grieperig maar heeft ook goed kunnen slapen... . Ik heb de halve nacht wakker gelegen, meer vermoedelijk omdat m'n lichaam en geest signalen afgaven waarom ik zo vroeg in bed lag én zowieso in bed lag :-) ik was verder vrij rustig.

Vandaag eens proberen wat vaker buiten te wandelen, beetje aansterken. Eten en drinken smaakt verder prima (koffie is soms wat smerig) en ik voel me wel een beetje ziekig ofzo, maar kan best meedraaien ;-) Verder begint het besef een héééél klein beetje te komen, 't is een rare bewustwording... . Vandaag word een tamme dag, lekker rustig aandoen, ff wandelen, wat mensen bellen ofzo.....we kijken wel.

Cu.

5 opmerkingen:

Barend zei

Mogge... Ja koffie is eigenlijk ook gewoon vies ;-) alleen leven de meesten van ons in staat van ontkenning. Je zult er inderdaad wel even aan moeten wennen dat je nu even niet elke avond tot in de nacht zit aan te rommelen met je gitaar of je site. Hoewel wakker liggen dan ook niet al te productief is...

Goed om te horen dat je er vandaag weer bij bent in ieder geval. Ik merk zelf dat ik rustiger ben nu ik je gisteren weer gezien heb. Ik dacht eerst dat een paar dagen "afstand" wat rust in mijn hoofd zou brengen, maar het is precies andersom. Hou je taai vriend, ik heb je nog een tijdje nodig!

Barend (nu wel zelf)

Willy zei

Heeej,
Je bent er weer! Tof om wat van je te lezen. Idd een lekker dagje om ff naar buiten te gaan. Wel n dikke jas aan, want het is koud! Van alleen maar binnen zitten kan je soms zo gammel gaan voelen.
Zijn er bijwerkingen van je medicatie waar je last van hebt?
Wat zal het heftig voor je zijn, dat besef wat zo langzaamaan opborrelt...
Wij wensen je alles toe wat jij én Betty en Nick nodig hebben.
Sterkte en geniet van de mooie dingen!

Veel liefs,
Kees, Willy & Lerato.

André van der Reep zei

Hi Jur,

Heeft ie al een naam? Of zoals Robbie Williams zong: "Is there humor in your tumor?" Kan me voorstellen dat het niet altijd makkelijk is ook omdat het leven om je heen gewoon doorgaat nauurlijk.
Ik hoop dat we uiteindelijk toch wel weer van je mogen genieten als collega.

Groetjes Dré

Jurrie Teeuwen zei

Hey Dré, neen, ik heb het liefst dat ie naamloos verdwijnt in de vergetelheid, maar daar kunnen we enkel nog maar van dromen/hopen. Ik zou willen dat het een boze droom was en morgen gewoon weer de hele dag tegen je aan komen zeiken :-)

Jur

Emily zei

hee jur..
Welteruste enzo en fijn dat ik hier van je kan lezen! Hoop dat je je ritme weer krijgt en alles beter blijft gaan.

xxemily

ps mijn speakers aangesloten en ze zijn cool.. eindelijk zinne zoals het moet!