donderdag 9 oktober 2008

Donderdagavond 9 oktober 2008

Goedenavond allemaal!

Het was me 't daggie wel weer! Vanmorgen is Nick naar de creche gegaan en zijn Betty en ik rond 11 uur naar m'n werk gereden. Daar hebben we de nodige mensen weer gesproken, maar ik heb ook werkelijk iets met "werk" gedaan, geweldig, ik zou zo weer aan de bak willen zeg :-) In ieder geval heb ik ook nog even meegegeten (neej, da's geen werk inderdaad) en tot een uur of 2 daar geweest, was best weer even goed! Het is geweldig om te zien dat allerlei projecten waar je aan bent begonnen of bij betrokken bent/was gewoon lekker lopen, af zijn of gestart worden! Betty was door een vriendin genodigd om in de stad te lunchen, dit keer kon zij ook eens lekker ontspannen.

Anyways, rond 2 uur was ik thuis, in de tuin met een geweldig zonnetje even bijkomen. We hadden gisteren via marktplaats een set extra duplo rails voor Nick z'n treinbaan gekocht van een verstokt stel rokers, die hebben de hele nacht liggen weken en gingen direct het zonnetje in te drogen; wat stonk die handel zeg!

Toen Betty rond vieren thuis kwam hebben we een bakkie gedaan en even de broodnodige boodschappen voor het eten gehaald, koken en heeft Betty vervolgens Nick opgehaald. De dag is dan zo ongeveer om ;-) Nu nog even bloggen en relaxen. We hebben online nog een pet besteld, aangezien ik tijdens de bestralingen altijd een pet moet dragen, onafhankelijk van haaruitval, dusse...wen er maar aan :-) Ik denk wel dat ik meerdere petten ga kopen, ééntje is wat armoedig misschien, dus kommaarop met die suggesties dan :-)

Zoiets misschien ?



Fijne avond en nacht allemaal!

Jur

nog wat leesvoer hier:

http://stophersentumoren.nl/nl/nieuws/ en hier

http://stophersentumoren.nl/nl/nieuws/walk4brains/


1 opmerking:

Carla Yvonne Noomen zei

goedemorgen Jurrie,
Hoop dat jullie een fijne rustige dag hebben met een mooi najaars zonnetje, geniet ervan.
Gisteren was ik met mijn kleindochter even bij Blokker ik zag daar een blender voor €19 in de aanbieding, weet niet of dat te veel is.

groetjes Carla