vrijdag 10 oktober 2008

Vrijdagochtend 10 oktober 2008

Zo, goedemorgen allemaal! Nick is al weer onderweg naar de creche na een moeizame start: neej, neej, neej en nog eens neej......druif!

't Was een baggernacht zeg, bleeeehh... ondanks de enorme dikke inslaappillen, heb ik van 11 tot 1 geslapen en daarna was het prut, wakker liggen, draaien en ga zo maar door, tot een uur of 6 en dan in een vaste slaap vallen....en wie word er dan kort daarna meestal wakker ? Juist, Nick ! Betty heeft wel aardig geslapen geloof ik, maar we hebben elkaar geregeld gehoord, dus goed is 't niet.

Enfin, vandaag een rustige dag, groot stuk wandelen bij de reeuwijkse plassen en weer zeevoedsel inslaan voor vanavond.

Gefeliciteerd Laura met je verjaardag en Thomas en Miranda met jullie trouwen, ik heb een alcoholvrij biertje klaarstaan voor vanavond; zal op jullie toasten!

Fijne dag allemaal!

Jur

2 opmerkingen:

Unknown zei

hee jur,

wordt een mooie dag vandaag, dus lekker genieten daar bij die plassen!
veel plezier! De kids zijn vandaag een dagje vrij(studiedag voor de juffen),en marissa heeft vandaag haar eerste verjaardagsfeestje bij een vriendinnetje, ze is nu al op van de zenuwen...lief toch!

Ajuh,mo

arco zei

Jonghie,

' Kom snel een keer een vissie mee prikken;-)

Je kunt je ADA pet wel weer uit het vet halen, denk ik.(ben ik niet de enige maloot met een pet;-)

tomorrow!

Arco.